Bekas menteri raba punggung wanita

10

April 22, 2008 oleh HermanSamsudeen


Bila baca berita panas nie..teringat Adnan Mansor dengan Cerutnya (kami tak kata dia yang buat!)…Tapi memang sedih sebab ada juga bekas Menteri yang dok gatal tangan raba punggung wanita lain.

Oleh benmoktar

“Seorang gadis yang berkerja sebagai pelayan hotel membuat laporan polis ke atas bekas seorang menteri dua hari lepas di sebuah balai polis di Kuala Lumpur kerana didakwa melakukan ganggu seks ke atasnya malam Jumaat lepas dengan memegang tangan dan meraba punggungnya.

Kejadian memalukan itu berlaku di Kelab Havana hotel Meridien di KL Sentral ketika gadis itu sedang melayan dan menyediakan minuman keras untuk menteri berkenaan.

Bekas menteri berkenaan yang dalam keadaan mabuk dikatakan telah memegang tangan pelayan berkenaan tetapi dimarahi pelayan itu sambil berlalu dari situ.

Ketika pelayan itu berlalu bekas menteri berkenaan mengekori dari belakang dan meraba punggungnya menyebabkan pelayan itu menjerit dan memanggil teman lelakinya yang kebetulan bekerja di situ.Teman lelaki pelayan berkeranaan terus mendapatkan bekas menteri berkenaan.
Teman lelaki perlayan tersebut telah bertindak membuat satu laporan polis.

Bekas menteri itu dikatakan sering ke kelab berkenaan untuk menghisap cigar (cerut) di kelab berkenaan.

Dalam pilihan raya lalu beliau menang di kerusi Parlimen tetapi tidak dilantik semula menjadi menteri. Penggugurannya menimbulkan seribu persoalan dan khabarnya ianya ada kena mengena dengan beberapa kelakuannya yang tidak senonoh sebelum ini.

Menurut sumber bloger, kejadian ini 1001 peratus benar. Dakwanya beliau telah mendapatkan pengesahan dari sumber polis sendiri. “Kalau berita ini tiak benar datanglah potong kaki saya,” kata sumber itu penuh yakin.- msomelayu.blogspot.com

Pemudawilayah – kami berharap agar ada sesiapa yang tampil mengesahkan cerita ini agar ianya isu sebenar dapat dibongkar agar tiada sesiapa yang terus teraniaya selepas ini

About these ads

10 thoughts on “Bekas menteri raba punggung wanita

  1. mzmn berkata:

    Entah lah….dunia akhir zaman ni macam-macam perkara boleh berlaku. Kalau begini la peribadi seorang yang bergelar Menteri, amat malang sekali nasib rakyat di bawahnya. Na’uzubiLLahi min zaliq !

  2. dr zamri berkata:

    siapa yang tak gerammmm..tengok peha yg gebu2… besar besar pokok pinanggg..besar2 tiang letrikkkk…saya yg dah tua ni pun gerammm oiii..ni pulak ex menteri yg dah biasa… nauzubillahhhh…

  3. Matahari terbit berkata:

    zaman dah beruubah!!! kalau dulu kita hidup aman ,japrang dengar kes kes macam ne. sekrang macm macam ada.

  4. bulya nazim berkata:

    Ini adalah cebisan kecil diantara kelakuan-kelakuan sumbang dilakukan oleh pemimpin UMNO/BN.

    ALLAH yang maha penyayang akan terus menyajikan kepada kita satu peristiwa demi satu peristiwa supaya kita dapat berfikir dan menilai untuk memilih pemimpin mereka.

    InsyaALLAH…akan timbul lagi berita-berita sensasi yang melibatkan kezaliman dan salah-laku pemimpin-pemmpin BN dari semasa ke semasa. Mereka tidak akan terdaya menghalang ketentuan ALLAH.

    Hanya kepada mereka yang beriman dan mahu berfikir sahaja yang akan beroleh kemenangan dan kejayaan di sisi ALLAH.

  5. anjang1458 berkata:

    SHABAS!!! Bagus juga cerita se demikian di sebar luas ….jangan di biar begitu saje ; nanti mereka2 yang ber ‘kenaan’ dan serumpun se ‘iya’ sekata mcm mereka tu ……..salah guna kan kuasa menganiaya kaum hawa yang lemah.

  6. akubdkphg berkata:

    biasalah islam hadhari,judi,arak dan meraba itu hukumnya harus……………

  7. malaysia baru berkata:

    raba jadi ibadah bila yg di raba halal bagi kita…
    tapi jaga2…boleh jadi maksiat dan berdosa bila yg di raba tidak halal (iaitu haram) bagi kita…

  8. Jamiela berkata:

    siapa tau nama menteri ni….tolong kasi tau ak….mak ak tanya tau…

  9. flam berkata:

    cerita vip hisap cigar dan raba apa kata orang cabul, biasatu.
    tapi gadis itu dah tarik balik laporan ke atas vip itu.
    tapi polis tetap nak siasat itu. macam mana tu.

    semua orang dah tau
    sapa dia. dia bukan sebarangan vip, suka melancong tapi tidak main dalam dan luar negara tapi
    angkasa raya.

    sungguhpun begitu, kita kena profesional.
    jangan main tuduh sebarangan, takut-takut tak betul.
    maklum istilah raba ini juga macam-macam taksiran pada orang biasa, orang kaya, polis, isteri, anak dara, janda.

    apa-apapun kita tunggu dan lihat.
    kebenaran akan muncul jua akhirnya.

  10. tanjung bunga berkata:

    Sheikh Radzi ka…?

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Muktamar PAS

BUKTI UMNO HINA RAJA MELAYU

Kata Presiden

Kata Mursyidul Am

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 94 other followers

April 2008
I S R K J S A
« Mac   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arkib

Categories

Media AlTernatiF

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 94 other followers

%d bloggers like this: