Rahsia : Salinan Dokumen PKFZ Disini

4

September 23, 2009 oleh pemudawilayah


Ini bukan Rahsia Kerajaan, tapi RAHSIA pemimpin BN yang jadi Menteri Kabinet. Kelulusan Retrospektif bermaksud, diluluskan kemudian sedangkan projek sudah jalan terlebih dahulu. Yang membayarnya duit rakyat bukan mak bapak menteri-menteri BN ni (Dokumen ini mengandungi 4 mukasurat).

7421_287897930382_553345382_9021303_789949_n

7421_287901860382_553345382_9021380_6421414_n

7421_287905080382_553345382_9021398_5591655_n

7421_287909235382_553345382_9021478_5098891_n

 

Advertisements

4 thoughts on “Rahsia : Salinan Dokumen PKFZ Disini

  1. RUKU NEGARA PERTAMA berkata:

    Kalau menteri dah tak percaya kepada TUHAN….tak takut dosa…tak takut neraka…tiap lima tahun MINTA KUASA…tetapi jadi PENGKHIANAT negara…duit negara ibarat duit masjid dan surau juga….lebih 50 peratus penduduk Malaysia adalah orang ISLAM…sepatutnya duit itu banyak beri manfaat kepada orang ISLAM…walaupun mungkin sumbangan orang ISLAM tak seberapa…itulah gunanya KUASA POLITIK…yang engko orang minta setiap lima tahun tu..kalau hal ini pun engko orang tak tahu tak faham buat2 tak tahu…engko orang memang menteri2 terdungu tertolol terbahalol dalam bumi ALLAH ini…

  2. Pinkturtle berkata:

    […] Dokumen seterusnya boleh lihat di sini […]

  3. Anti Bibir Merah Bini Katek berkata:

    DAH TERANG LAGI BERSULUH…….NAH…..SPRM……APE LAGI………POLIS………..MMMMMMM………diam je la……….

  4. Affuan berkata:

    Penyokong UMNO BN mana ni? xde komen ke? Nak dengar gak ni. Hehe.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Muktamar PAS

BUKTI UMNO HINA RAJA MELAYU

Kata Presiden

Kata Mursyidul Am

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 127 other followers

September 2009
I S R K J S A
« Ogo   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arkib

Categories

RSS Harakahdaily

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Malaysiakini

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Media AlTernatiF

%d bloggers like this: