Inilah gambar bukti Ketua Putera Umno kena pukul teruk

4

Oktober 5, 2009 oleh HermanSamsudeen


Bukti Bergambar, Azeez bukannya ditumbuk

Kenyataan Media

IMG_0260Laporan Ketua Pemuda Umno, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim yang mendakwa telah ditumbuk oleh lebih kurang 10 orang penyokong Parti Islam Se-Malaysia (PAS) semasa hari penamaan calon mengemparkan seluruh negara.

Penyokong PAS dikatakan menyerang beliau ketika beliau bersama Datuk Ismail Sabri berjalan berhampiran dengan kawasan penyokong PAS yang sebenarnya menjadi kawasan larangan bagi penyokong Umno-BN semasa hari penamaan calon sabtu lalu.

Beliau telah membuat laporan Polis pada hari yang sama dan mendakwa mengalami lebam di tengkuknya. Beliau juga dilaporkan mengalami muntah-muntah dan telah dimasukan ke Hospital sehari selepas kejadian.

Bagaimana pun 3 keping gambar yang menunjukan kejadian sebenar telah diterima dan mengesahkan bahawa Azeez telah berbohong. Beliau melalui kawasan penyokong PAS walaupun sudah ditegur oleh pihak Polis.

Ketika melalui kawasan berkenaan, seorang penyokong PAS menepuk bahu beliau, bukannya menumbuk seperti yang didakwa. Rakaman gambar yang dibuat menunjukan beliau hanya tersenyum dan berlalu pergi tanpa adanya sebarang aksi tumbuk menumbuk.

PAS mahu Azeez meminta maaf kepada rakyat Bagan Pinang dan seluruh negara atas pembohongan yang beliau lakukan. PAS yakin rakyat sedar bahawa lakonan beliau kali ini hanyalah semata-mata untuk meraih undi simpati dari rakyat.

Namun rakyat jauh lebih bijak dari pemimpin BN yang gagal membuat skrip dan lakonan yang baik semasa hari penamaan calon.

Ust Idris Ahmad
Ketua Penerangan PAS Pusat

Baru sampai…

IMG_0260

Disapa penyokong PAS-Bukan Di tumbuk

IMG_0261

Beredar dengan aman, tiada pergaduhan

IMG_0262

Sumber: http://baganutama.blogspot.com/ 

4 thoughts on “Inilah gambar bukti Ketua Putera Umno kena pukul teruk

  1. Nak Tengok dalam U Tube... berkata:

    Minta ahli PR yang ada rakaman foto video and audio…hantar kat blog Paswilayah…supaya kita boleh tengok dari saat ke saat …apa sebenar yang terjadi…dalam TV3 suku..saya tengok begitu kecoh dan ramai terlibat…cuma tak pasti gambar itu betul insiden di Bagan Pinang atau gambar yang TV3 suku…ambil dari library nya…di tempat lain…

  2. perompak harta rakyat berkata:

    Saya ahli PAS seumur hidup yang bernama Saifool Buhari Al-Suntuti Bin Najis Rosak ingin menbuat pengakuan terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya para pengundi Bagan Pinang bahawa saya dan 8 orang lagi sahabat PAS yang juga ahli seumur hidup telah diupah oleh Anwar Ibrahim sebanyak RM 1 juta supaya memukul, menumbuk, mengkarate dan menerajang dato’ Abdool Azeez sebanyak 20 kali tepat tidak kurang tidak lebih supaya umno kalah teruk di Bagan Pinang…. Biarlah saya jelaskan secara terpeinci cara-cara serangan yang kami lakukan….

    1) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya tumbuk di perut sehingga mengakibatkan kedua-dua buah pinggang beliau gagal berfungsi…. masa depan beliau kini amat gelap kerana terpaksa bergantung hidup pada mesin dialisis…….

    2) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya karate dibahagian tengkuk mengakibatkan tengkuk beliau patah dan terpaksa dibalut dengan alat penyokong tengkuk untuk mengurangkan kesakitan yang amat sangat pada bahagian itu…

    3) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya telah menendang bahagian mulut sehingga mengakibatkan beliau pening-pening dan loya tekak rasa nak muntah macam ibu-ibu yang sarat mengandung…

    4) Dan akhir sekali kami bersembilan menerajang kedua-dua belah kaki dato Abdul Azeez juga sebanyak 5 kali hingga mengakibatkan beliau lumpuh dan mengalami kecatatan kekal seumur hidup iaitu tidak dapat berjalan buat selama-lamanya dan terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak….

    Jadi semua sekali 4 Teknik Serangan x 5 Jumlah Serangan = 20 kali pukulan total… dan ilmu kebatinan yang kami pelajari dari Hadi Awang membolehkan mangsa serangan kami mengalami kecederaan serius selang 24 jam…. ini amat penting kerana kalau mangsa mengalami kecederaan on the spot, kami mungkin disumbat dalam ISA….

    Tujuan kami membuat Surat Pengakuan Terbuka ini adalah untuk mendedahkan siapa dalang sebenar kejadian memukul dato Abdool Azeez ini… kami juga telah berasa menyesal kerana memukul tokoh penjuang bangsa yang hebat dan terkenal seluruh dunia macam dato abdul aziz ni,

    lain kali kalau Anwar Ibrahim mahu mengupah kami RM 1 Juta lagi untuk memukul mana-mana pemimpin umno yang telah banyak berjasa pada negera tercinta ni, kami tak mau terima…..

    tapi kalau Anwar Ibrahim mahu bayar kami RM 2 Juta….. eeerrrr…. mungkin kami boleh pertimbangkan….

    Hidup Melayu…..
    Hidup UMNO…..
    Hidup Perasuah…..
    Hidup Perompak Harta Rakyat….

    Renungkanlah kata-kata Hikmat PM Najis, PM terakhir dari Bani umNO di PWTC baru-baru ni……

    ————————————–
    Apabila Rakyat Sudah Merasai Kelazatan Politik Wangggg dan salah guna kuasa……Barulah UMNO akan kembali menjadi Perkasa!!!!…

  3. KTM Kena Tipu Jugak berkata:

    Tahun 2004 saya menjadi KTM ketua tempat mengundi…saya tolak untuk undi pos…pada hari mengundi pukul 12 tengah hari saya keluar sekejap ke pusat lain untuk mengundi…sampai di pusat itu…saya hulur KP…kerani itu periksa daftar mengundi…kerani itu kata TUAN SUDAH MENGUNDI…saya jawab SAYA KTM…dari pagi 5.30 pagi saya bertugas ambil TONG dan alatan mengundi…bawa anggota polis bersama…masa bila pulak SAYA DAH mengundi…sehingga sekarang saya tak dapat jawapan RASMI..tapi saya boleh agak mereka guna pengundi hantu…gunakan kad kuasa lain yang palsu…menggunakan nama saya TAPI gambarnya pengundi hantu itu…SEBAB itulah dakwat jari SPR terkentut TAKUT nak gunakan.

Tinggalkan Jawapan

Muktamar PAS

BUKTI UMNO HINA RAJA MELAYU

Kata Presiden

Kata Mursyidul Am

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 127 other followers

Oktober 2009
I S R K J S A
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkib

Categories

RSS Harakahdaily

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Malaysiakini

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Media AlTernatiF

